Můžete si to vyzkoušet. Naučit se základy HTML, pak CSS a pak pár dalších drobností. Asi milion. A do toho všeho SEO. Pokud nemáte tušení, co to je, tak je možné, že budete mít hezký web, ale nikdo jej neuvidí. A pokud bude prodejní, tak vám bude platný jako mrtvému teplé spodní prádlo. SEO totiž určuje, jak bude web vysoko a na které pozici. K tomu používá spoustu atributů, z nichž jeden jsou zpětné odkazy. Což je odkaz z důvěryhodného webu na váš web. Ceník budování odkazů si můžete lehce zjistit u toho, kdo vám bude SEO dělat. Nedá se to totiž říci ihned a plošně. To je totéž, jakože nekoupíte mandarinky za stejnou cenu v Ostravě a v Praze v různou denní hodinu. Jejich hodnota se určuje pokaždé jinak a v jiný čas. Taktéž i cena za zpětné odkazy se mění. Takže jiná bude tam a tam a v tu a tuhle dobu.
Tomu všemu a celému se říká link building. Odkaz je totiž anglicky link. A bez něj se těžko prodává. Je to právě to, co vlastně SEO dělá. Vyhledá, ale také porovná. A z výsledků posune tu či onu stránku výš, nebo obráceně, posune ji dolů. Z čehož majitel nebude mít vůbec radost. Ale je to jeho chyba. Měl si najmout skutečného profesionála na SEO.
Ceník link building, to je věc pro velké mozky a hbité ruce u klávesnice. Protože pokud na něj dotyčný vejrá a nezasahuje, je to velká chyba. Od všech věcí a záležitostí se pak odvíjí linkbuilding cena. Jak již psáno výše, bude pohyblivá.
Jak z toho všeho tedy vybruslit bez úrazů a s neponičeným sebevědomím? Není to nijak složité. Požádejte někoho, kdo je ještě lepší, než nejlepší a uvidíte ten frmol. Nemá smysl něco zkoušet dělat sám na koleně. Je to zbytečná ztráta času. Takže neváhejte ani sekundu a klikněte na odkazy výše v článku. Je jich dost a každý z nich vás dovede k vašemu cíli. Budete přesměrováni na web, kde se můžete poradit a také domluvit spolupráci.